loading...
ღlove.لاوتولاو چتღ
ღஜloveஜღ بازدید : 218 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (12)


وقتی زجر میکشی

خب غلط میکنی میری پروفایلشو نگاه میکنی —

 

 

 

 

 

عکس های خفن

 

دانلود موزیک جدید

 




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الی در تاریخ 1393/02/04 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

اینو خوب اومدی هشکلک
پاسخ : اوهومی

این نظر توسط FATEMEH در تاریخ 1393/01/12 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگتون20 موفق باشین وشما لینک شدین ببخشید دیر شد شما لینکیشکلک

این نظر توسط ayda16 در تاریخ 1393/01/06 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

سلام توروخدا به منم درجه بدید من خیلی دوس دارم درجه خوبی داشته باشم فدات شم لطفا

این نظر توسط من رهام در تاریخ 1392/12/14 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

لاو تورو خدا درجه مو بدهشکلک
پاسخ : بوشه

این نظر توسط AREFEH در تاریخ 1392/10/30 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

نمیدانـــــم گُنـــــاهِ توستـــــ ،
یـــــا
عیبــِـــ چِشمهـــــایِ مَـــــن ؟!
اینکـــــه
بَعـــــد از " تــــــ♥ـــــــو "
تَمـــــامِ عالَـــــم از چَشمــَـــم اُفتاده اَنـــــد ......!
پاسخ : قشنگ بود گلممممممممممممم

این نظر توسط فاطى در تاریخ 1392/10/22 و 2:47 دقیقه ارسال شده است

ههههه نشد لينكت كنم شکلکشکلکوبلاگت عاليه بوووس
پاسخ : فدا مدات الان کن

این نظر توسط شهاب در تاریخ 1392/10/15 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

گاهی آدم به جایی می رسد که دست به خودکشی می زند

نه اینکه تیغ بردارد رگش را بزند… نه…

قید احساسش را می زند…
پاسخ : عالی قشنگ ممنون

این نظر توسط فلورانس در تاریخ 1392/08/08 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

عزیزم تو بهترین وبلاگ جهان رو داری خیلی خوشم اومد عسیسم بووووووووووووووووووسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فداتتتتت

این نظر توسط من رهام در تاریخ 1392/06/19 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

لاو کل اینترنتو گشتم به همه ی وب ها سر زدم کلی جمله خوندم اما هیچکدوم از این واقعی تر نبود با این جمله اروم میشم
ممنون
پاسخ : اره اینو برایه یه مخاطب گذاشتم ابجی برایه

اون نامرداش خائن های رفیقه نیمه راه ها

فقط اسمشون مرده هیچی از مردو مردونگی سردر نمیارن

این نظر توسط kimia در تاریخ 1392/06/19 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

salam jaleb bodشکلک ag ba tabadole link movafegh bodi bia webam setayesh jonشکلک
پاسخ : موافقم اوکی کردم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ من خوش اومدین خوشحال میشم نظر بدین این وبلاگ رو با تمام احساساتم تقدیم بـﮧ صاحب چشمانے مے کنم کـﮧ آرامش قلب منـﮧ و صداش دلنشین ترین ترانـﮧ واسـﮧ منـﮧ. از بودنت برام عادتے ساختے که بے تو بودن رو باور ندارم چـﮧخوب شد کـﮧ بـﮧ دنیا آمدے و چـﮧخوب تر شد کـﮧ دنیاے من شدے همیشـﮧ بدون کـﮧ تا ابد دوستت دارم. درضمن نظر خصوصی نداریم من با هیچکس حرف خصوصی ندارم ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ ܓ"لاوتولاوچت" نزدیک به یک دهه فعالیت از معتبرترین چت رومهای پارسی زبان میباشد. لاوتولاو چت سعی در ایجاد محیطی صمیمی و دوستانه و گسترش فرهنگ زبان فارسی پر از دخترپسر ایرانی از هر شهر www.lovetolovechat.ir ღ☼بهترین چت روم پارسی با محیطی دلنشین و دوستانه و بسیار سالم.ღ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چت لاوتولاو چطوره؟
    نظرت راجع این وب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 126
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 187
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 3,770
  • بازدید کلی : 109,453
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری